среда, 18 марта 2020 г.

Для учнів 5 -х класів

Виконайте наступні завдання:


1.Прочитайте розділ твору "Аліса в Країні Див" - "Божевільне чаювання",с.240 - 246.
2.Опрацюйте рубрику "Культура різних народів", с.246,247 для того, щоб зрозуміти особливості традиції Англії, а саме - пити чай о п'ятій годині вечора.
3. Порівняйте традиції та особливості чаювання в Англіі за часів життя автора, Льюїса Керролла, та сучасної Англії.
4. Дайте відповідь на питання: як проходить чаювання у вашій родині, чи завжди ви п'єте чай в один і той же час, як англійці, чи ні. Ви п'єте чай самі, з батьками, друзями? Із ким? Коли? Які смаколики полюбляєте до чаю? А молоко додаєте у чай? Так? Ні? Чому? Чай який: зелений, чорний? А може ви й не любите чай? Розкажіть про це. Думаю, і вам, і батькам буде цікава ця тема.
5.Опрацюйте завдання до розділу на с. 247, 1 - 6 завдання.
6. Поясніть, назвавши три приклади, чому це чаювання можна назвати "божевільним"?

Діти, а ви вже переглянули художній фільм за мотивами цієї казки? Напишіть про свої враження. Чекаю ваших відгуків..


6 комментариев:

  1. Доброго дня! Відповіді на запитання записувати в зошит???

    ОтветитьУдалить
  2. Добрий день! Дякую за запитання.
    Так, частину питань опрацьовуємо усно, а саме 4 та 5 завдання. Але якщо Вам буде зручніше, то краще записати. А ось шосте завдання - письмово, приклади з тексту наводимо стисло, записуємо у зошит. Наприклад, Ви пишете дату, можна по факту, сьогоднішню, далі записуєте вид роботи, наприклад, Творча робота. Далі - завдання до роботи, а потім - відповідь.
    Скажіть, будь ласка, чи зможемо ми разом із дітьми побачити маляс?Я передавала прохання Івану. Було б добре.
    Дякую.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякуємо. Скажіть, будь ласка, цей маляс можна буде спробувати на смак чи лише подивитися колір, відчути запах?

    ОтветитьУдалить
  4. Добрий день!Я так і не зрозуміла,які пункти треба робити письмово?Дякую за відповідь!

    ОтветитьУдалить
  5. Добрий день! Письмово - шосте завдання.

    ОтветитьУдалить